Австрискиот бундеслигаш ТСВ Хартберг го направи она што го прави најдобро секое лето – го претстави својот нов дрес и веднаш стана светски вирален хит. Причината? Дресот за новата сезона има неверојатни 23 различни спонзори, што предизвика лавина од хумористични реакции на социјалните мрежи.
“WWE ринг, NASCAR болид или ракометен дрес?”
Реакциите на фановите беа инстантни и комични. “Ова не е дрес, ова е ринг од WWE”, “Изгледаат како болид од NASCAR”, беа само дел од коментарите. Многумина го споредија и со ракометните дресови, кои се познати по големиот број спонзори, а еден фан саркастично искоментира: “Господине, имате малку дрес на вашите спонзори”.
Спонзорот што ги засени сите
Сепак, вниманието на сите го украде еден спонзор со особено… интересно име: “Spermbooster”. Ова лого, поставено на дресот, предизвика најмногу шеги, а еден корисник на Reddit искоментира: “Да бев на нивно место, ќе го ставев тој спонзор малку пониско на дресот”.
Скриениот гениј: Дали грдиот дрес е всушност брилијантен маркетинг?
Иако на прв поглед изгледа како врв на лошиот вкус, зад оваа стратегија се крие вистински маркетинг-гениј. Како што објаснуваат познавачите на ситуацијата, клубот од мало градче со само 7.000 жители свесно го користи овој пристап.
Дресот што се продава на навивачите е всушност “чист” и го има само главниот спонзор. Но, дресот што го носат играчите на натпреварите, со сите 23 спонзори, е дизајниран да биде толку грд, што секоја година станува вирален хит. На овој начин, малиот клуб добива бесплатна меѓународна промоција каква што ниту еден друг австриски клуб не може ни да сонува. За компанија со име како “Spermbooster”, ваквата видливост е непроценлива.
Во продолжение, погледнете како изгледа дресот што го “запали” интернетот:
View this post on Instagram
View this post on Instagram
На крајот, додека многумина се шегуваат, малиот клуб од Хартберг повторно успеа да го натера целиот свет да зборува за нив. Лекција по модерен маркетинг.