8.8 C
Skopje

Од Семјуел Л. Џексон до Миси Елиот: Adidas собра тим од соништата

Објавено:

- Advertisement -
- Advertisement -

Во потег кој го спојува светот на спортот, музиката, модата и филмот, adidas Originals ја претстави својата најнова глобална кампања, посветена на една од најпрепознатливите патики на сите времиња – Superstar. Под името “Superstar: The Original”, кампањата е моќна ода на оригиналноста и на сите оние кои ги поместувале границите и создавале култура.

За да ја раскаже оваа приказна, Adidas собра тим од вистински културни икони од различни генерации, предводени од легендарниот актер Семјуел Л. Џексон, кој е наратор на кампањата.

Од кошаркарски терени до улична мода: Приказната за една икона

Создадена за кошарка, посвоена од пионерите на уличната мода и славена од секоја нова генерација, патиката Superstar е оригиналната икона која го надмина спортот и стана културен симбол. Токму оваа транзиција е во срцето на новата кампања.

Снимена во драматична црно-бела техника од страна на визионерскиот фотограф и режисер Тибо Гревет, кампањата ги слави сите оние кои, како и патиката, станале икони преку својата иновативност и автентичност.


Тим од соништата: Кој сè е дел од кампањата?

Листата на учесници е навистина импресивна и вклучува имиња кои ги дефинирале своите полиња:

  • Семјуел Л. Џексон: Легендарниот актер, како наратор.
  • Миси Елиот: Повеќекратно наградувана музичка икона и продуцентка.
  • JENNIE: Глобална музичка сензација од групата Blackpink.
  • Ентони Едвардс: НБА суперѕвезда.
Извор: https://news.adidas.com/
  • Марк Гонзалес: Легенда на скејтбордингот.
  • GloRilla: Мулти-платинеста музичка ѕвезда.
  • Teezo Touchdown: Американски пејач и текстописец.
  • Gabbriette: Манекенка и актерка која ги поместува границите.

Повеќе од патика

“Superstar отсекогаш била повеќе од само патика, таа е симбол на оригиналност и искра за културна промена”, изјави Ени Барет, потпретседателка за маркетинг во adidas Originals. “Оваа кампања не гледа наназад, таа ја осветлува новата генерација на оригинали кои го градат она што доаѓа, без извинување.”

Покрај класичните бои на патиката Superstar, кампањата го враќа во центарот на вниманието и иконскиот Firebird Tracksuit, кој уште од 1967 година е симбол на стилските пионери ширум светот.

Можеби ќе те интересира...

Поврзано

Тазе објавено