АТП со нов изглед: Започнува нова ера во машкиот тенис

Објавено:

Асоцијацијата на професионални тенисери (АТП) го претстави новото, модернизирано лого кое ќе ја означи новата визуелна ера на турнејата од сезоната 2026. Ова е шесттата промена на логото во 54-годишната историја на организацијата – редизајн кој ја задржува традицијата, но и го пренесува духот на современиот спорт во дигиталната ера.

Новиот симбол е поедноставен и динамичен, дизајниран за да функционира подеднакво добро на сите платформи, од телевизиски преноси и социјални мрежи, до турнирски брендови и фан производи. Кривината во логото го симболизира движењето на тениското топче во игра – енергијата, брзината и моментот на удар.

„Тенисот постојано се менува“, изјави извршниот директор на AТП, Ено Поло. „За да одржиме чекор со глобалната публика, мора да ја раскажуваме нашата приказна со креативност и енергија. Новиот визуелен идентитет ја претставува драмата, прецизноста и движењето, поврзувајќи се со денешните фанови и инспирирајќи ја следната генерација“.

Редизајнот е дело на прочуената агенција „Chermayeff & Geismar & Haviv“, која стои зад некои од најпрепознатливите глобални брендови. Освежувањето на идентитетот е дел од поширока стратегија со цел да се создаде покохезивен и современ изглед на АТП и да се засили врската со помладата публика.

Извор: https://x.com/TennisChannel

Во изминатата година, АТП започна партнерства со „TikTok“ и „Overtime“, како и глобалната маркетинг кампања „It All Adds Up“, развиена од „Wieden+Kennedy“. Сите овие иницијативи го најавуваат новиот правец на турнејата – побрз, подигитален и повизуелен од кога било досега.

Со новото лого и модерниот идентитет, ATP влегува во 2026 со јасна порака: традицијата останува, но иднината е во движење.

Следете нè: Facebook | Instagram | X 

Можеби ќе те интересира...

Поврзано

Тазе објавено