Во време кога Ферари конечно изгледа стабилно под водство на Фред Васер, нов бран шпекулации повторно го потресе падокот и овој пат, името што се споменува е добро познато.
Поранешниот шеф на Ред Бул, Кристијан Хорнер, наводно е во разговори со претседателот на Ферари, Џон Елкан, за можен ангажман од 2026 година. Откако Хорнер во септември постигна договор за заминување од Ред Бул и повторен влез во Формула 1 по новиот регулаторен циклус, медиумите не престануваат да го поврзуваат со секој слободен (или не толку слободен) стол во падокот – од Астон Мартин, преку Хас, па сè до Кадилак.
Но оваа последна приказна, за можен премин во Маранело, го натера дури и седумкратниот шампион Луис Хамилтон да изреагира.
“Не знам колку можам да кажам, но ваквите гласини се навистина одвлекување на вниманието за нас како тим”, рече Хамилтон пред медиумите во Остин.
“Сите знаеме колку тимот е јасен во својата поддршка за Фред. Тој, јас и целата екипа работиме напорно на иднината, и ваквите приказни не помагаат. Луѓето во фабриката работат неверојатно фокусирано, но гласините знаат да создадат непотребен шум”.
Британецот повтори дека моментално сè е насочено кон иднината:
“Целта е јасна – да ја изградиме основата врз која следната сезона ќе ја направиме поуспешна. Се одржуваат многу состаноци, анализи и се обидуваме да пловиме во вистинската насока. Јас не се занимавам со шпекулации, тоа не помага никому”.

Од Ферари веќе реагираа уште во јули како одговор на првиот бран гласини, потврдувајќи дека Васер потпишал повеќегодишно продолжување на договорот.
“Неговата способност да води под притисок, да прифаќа иновации и да се стреми кон подобар перформанс, целосно се совпаѓа со вредностите и долгорочните амбиции на Ферари”, стои во официјалното соопштение на тимот.
Со тоа, Скудерија се обиде да ја затвори темата уште пред да почне.
Но падокот е жив организам, а кога станува збор за име како Хорнер, тишината никогаш не трае долго.
Дали ова навистина е само гласина, или прв сигнал дека се подготвува голема промена за 2026 година, останува да се види. Но, ако нешто научивме во Формула 1, тоа е дека таму каде што има чад, често има и мотор што се загрева.



