Големата награда на Лас Вегас донесе неизвесност, драма, но и целосна доминација на Макс Верстапен кој ја запиша својата шестта победа сезонава. Холанѓанецот го победи Ландо Норис во директната битка уште на стартот, но вистинскиот земјотрес се случи по завршувањето на трката: Мекларен се соочува со ДИСКВАЛИФИКАЦИЈА на двата болида поради технички прекршок, потег кој целосно ќе ја отвори трката за титулата.
Победата на Макс: Драма на стартот, потоа контрола
Трката беше решена уште на стартот. По освоената пол-позиција, Ландо Норис агресивно тргна да го блокира Верстапен, но излезе широко на свиокот 1. Губењето на моментумот му овозможи на Верстапен да го преземе водството, а потоа и на Џорџ Расел да го помине. Верстапен брзо изгради предност и ја подели трката на два дела, совршено управувајќи со гумите, нешто што често им беше слабост.
Норис, кој го бркаше Верстапен, во завршницата имаше проблеми со горивото (или сомнителен проблем со подот на болидот), па мораше драстично да успори. На крајот, заврши второпласиран со речиси 21 секунда заостанување, но сепак пред Џорџ Расел, кој се пожали на проблеми со управувањето.
It's a DRAMATIC first corner in Las Vegas 😱
Here's how the race start unfolded! 👀⬇️#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/MbO09PnqwI
— Formula 1 (@F1) November 23, 2025
Двата Мекларени под истрага поради подот!
Ноќта во Невада се претвори во правна драма. По техничките проверки, техничкиот делегат на ФИА, Џо Бауер, објави дека двата болида на Мекларен (на Норис, П2, и на Пијастри, П4) имаат технички прекршок. Измерената дебелина на подот (skid wear) била помала од пропишаните 9мм, што е спротивно на правилата.
Техничките прекршоци се „црно-бели“ прашања во Формула 1, што значи дека и Норис и Пијастри се пред ИСКЛУЧУВАЊЕ од конечниот поредок. Интригата беше дополнително подгреана од задржувањето на болидите во „парк ферме“ подолго од вообичаеното и средбата меѓу шефот на Мекларен, Андреа Стела, и техничкиот директор на ФИА, Николас Томбазис.
Последиците од потенцијалната дисквалификација се енормни и целосно ја отвораат трката за титулата во последните две кола (Катар и Абу Даби, 58 поени на располагање). По трката, Норис ја зголеми предноста пред Верстапен на 42 поени.
Но, ако Мекларен биде дисквалификуван, ситуацијата е следна:
Предноста на Норис се намалува на само 24 поени пред Макс Верстапен и тимскиот колега Оскар Пијастри, кои би биле израмнети со 366 поени! Верстапен ќе направи огромен пробив кон врвот. Одлуката на стјуардите ќе биде клучна за разврската на целиот шампионат.
Пијастри се врати по контактот, Антонели казнет
Трката изобилуваше со инциденти. Оскар Пијастри падна на седмото место по контактот со Лијам Лоусон на стартот, но успеа да се врати и заврши на импресивното четврто место. Најголемо изненадување беше Кими Антонели (Мерцедес) кој стартуваше од П17 и финишираше како четврти. Сепак, казна од пет секунди поради прерано тргнување (false start) го спушти Италијанецот на П5, веднаш пред Шарл Леклер.
Во Топ 10 завршија и Карлос Сајнц (Вилијамс), Исак Хаџар (Рејсинг Булс), Нико Хулкенберг (Кик Заубер) и Луис Хамилтон (Ферари), кој со трпелив старт од задниот дел на гридот и користење на тврдите гуми успеа да освои еден поен.
Верстапен ја запиша својата шеста победа сезонава и сега го чека исходот од драмата во гаражата на Мекларен.




